تاریخ انتشار : دوشنبه 16 اسفند 1400 - 17:08
کد خبر : 107598

بیش از ۵۲۰۰ نفر از تامین اجتماعی رضوانشهر مستمری دریافت می نمایند

بیش از ۵۲۰۰ نفر از تامین اجتماعی رضوانشهر مستمری دریافت می نمایند

جارستان:تامین اجتماعی شعبه رضوانشهر با ۱۰۵۰۰ بیمه شده اصلی و ۵۲۰۰ مستمری بگیر دارای پائین ترین نسبت پشتیبانی در استان گیلان است . به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، فرزین کلانتری رئیس شعبه رضوانشهر با بیان اینکه ۶۰ درصد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش در این شهرستان

جارستان:تامین اجتماعی شعبه رضوانشهر با ۱۰۵۰۰ بیمه شده اصلی و ۵۲۰۰ مستمری بگیر دارای پائین ترین نسبت پشتیبانی در استان گیلان است .

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، فرزین کلانتری رئیس شعبه رضوانشهر با بیان اینکه ۶۰ درصد بیمه شدگان اصلی تحت پوشش در این شهرستان را بیمه شدگان اجباری مشمول قانون کار ، شاغل در واحدهای تولیدی ، صنعتی ، صنفی و خدماتی با جمعیتی بیش از ۶۰۵۰ نفر تشکیل میدهند افزود : قریب به ۱۰۵۰۰ بیمه شده اصلی به اتفاق افراد تبعی خود در زمره افراد برخوردار از چتر بیمه ای در تامین اجتماعی هستند .

وی در ادامه با اشاره به اینکه در کنار گروه بیمه شدگان ، افزون بر ۵۲۰۰ مستمری بگیر در قالب ۴۶۵۰ پرونده مشتمل بر ۳۱۳۰ بازنشسته ، ۱۹۷ ازکارافتاده و ۱۹۰۰ بازمانده نیز به اتفاق افراد تبعی خود تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند که در مجموع ۳۶۵۰۰ نفر از جمعیت شهرستان را دربرمی گیرد .

رئیس تامین اجتماعی شعبه رضوانشهر با تاکید بر اینکه بر اساس آمار موجود ، نسبت پشتیبانی ( بیمه شدگان به مستمری بگیران ) در این شعبه پائین ترین میزان در سطح استان است اظهار داشت : بیمه شدگان مشاغل آزاد در سالجاری با ۳۷ درصد افزایش نسبت به اسفند ۱۳۹۹ به تعداد ۱۶۳۱ نفر در دیماه رسیده اند .

فرزین کلانتری با اشاره به پرداخت بیش از ۲۳۶ میلیارد تومان تعهدات تا پایان بهمن امسال به بیمه شدگان و مستمری بگیران شهرستان اظهار داشت : ۹۷ درصد هزینه های تعهداتی تامین اجتماعی رضوانشهر را تعهدات بلندمدت شامل انواع مستمری ها تشکیل میدهند .

وی همچنین از وجود ۲۰۰۰ بیمه شده راننده ، بافنده و کارگر ساختمانی در رضوانشهر خبر داده و خاطر نشان ساخت حدود ۱۷۰ نفر نیز از تامین اجتماعی شهرستان مقرری بیمه بیکاری دریافت مینمایند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.